Atvažiavo BMW 5 serijos ABS sistemos diagnostikai. Problema: lemputė užsidega pravažiavus nuo kelių šimtų metrų iki kelių kilometrų. Jungiamės ir matom dešinio galinio daviklio klaidą. Pasirodo, tas pats daviklis buvo neseniai keistas X servise, kaina viso "remonto" apie 40 eurų. Viskas kaip ir aišku: daviklis įdėtas pigus kinas NO NAME. Taip pat informuoju žmogų, kad dažnai "kreivarankiai" meistrai bekeisdami daviklį su grąžto pagalba, sugadina ir guolį. Žmogus nusprendė pradžiai pakeisti daviklį į kokybišką (ATE), o tik paskui keisti guolį jeigu problema liks. Bekeičiant daviklį ir apžiūrėdamas guolį (o matosi ten mažai per nedidelę daviklio skylutę) matau kelis pažeidimus ant guolio riebokšlio, kuriame ir integruotas ABS "žiedas". Apie tai pranešu klientui, bet guolio keitimas atidedamas kitam kartui, jeigu ABS vistiek neveiks.
Diagnostinė įranga klaidos nemato, lemputė užgesta, sistema veikia, klientas išvažiavo. O po kelių dienų prašo pakesti ir guolį, nes stabdžių pedalas pradėjo "kartais mušti" į koją ant sauso asfalto ir neblokuojant ratų.
Naujas FAG guolis atsistoja į savo "naują" vietą, o senas guolis patvirtina dar senesnę taisyklę: "pigią mėsą šunys ėda"
Nuotraukos gerai iliustruoja, kaip automechanikui dirbti nereikia, o klientui, kaip galima vietoje 70 eurų sumokėti 210
Moralas: gerbiamieji, netaupykite ant detalių ir atidžiau rinkitės meistrus, kuriems patikite savo automobilius ir galutiname rezultate, savo ir aplinkinių gyvybes.